Oferta tymczasowo niedostępna!

Możliwość składania zamówień w hurtowni internetowej Carmotion jest niedostępna.

Jeżeli interesuje Cię jakiś produkt sprawdź ofertę hurtową innych firm tutaj.

Pompa zanurzeniowa do paliwa FI 38 mm 12V z sitkiem
Kategoria: Motoryzacja » Narzędzia i sprzęt warsztatowy » Pozostałe
Pompa zanurzeniowa do paliwa FI 38 mm 12V z sitkiem Pompa zanurzeniowa do paliwa FI 38 mm 12V z sitkiem Pompa zanurzeniowa do paliwa FI 38 mm 12V z sitkiem
Cena za sztukę: Niedostępne
Waga: 0.32 kg
Jednostka miary: szt.
Sprzedaż na opakowania: nie
Minimalne zamówienie: 1 szt.

Opis produktu:

Pompa zanurzeniowa 12V o średnicy Ø38 mm przeznaczona do pompowania oleju napędowego, oleju opałowego i innych cieczy o podobnej gęstości. Dzięki zmniejszonej średnicy jest bardzo poręczna i wygodna w użyciu przy pompowaniu cieczy w samochodach, ciągnikach, maszynach budowlanych, kombajnach, łodziach, itp. Specjalny filtr wykonany z metalowej siatki na wlocie pompy (u dołu) zapobiega zasysaniu elementów, które mogą spowodować uszkodzenia urządzenia i zabrudzenia cieczy. Przepustowość wynosi ok. 15L/min przy zasilaniu prądem stałym 12V.

Użytkowanie:

Temperatura pompowanej cieczy nie powinna przekraczać 30°C, a maksymalna temperatura otoczenia nie powinna być wyższa niż 40°C.
  • podłącz wąż o wewnętrznej średnicy 16 mm (maks. długość 3 m) do pompy i przymocuj go mocno opaską zaciskową.
  • zanurz pompę w cieczy.
  • podłącz czerwony zacisk do dodatniego bieguna "+" i czarny zacisk do ujemnego bieguna "-".
  • uruchom pompę za pomocą przełącznika na kablu
  • po 30 minutach ciągłej pracy wyłącz pompę i odczekaj 15-20 minut. Uruchom ponownie po całkowitym ostygnięciu.
  • po zakończeniu pompowania upewnij się, że pompa jest całkowicie pusta i nie zawiera cieczy. 
  • w razie potrzeby wyczyść filtr
Ważne zasady bezpieczeństwa:
  • nie należy używać pompy do pompowania alkoholu i innych cieczy łatwopalnych, takich jak: benzyna, rozpuszczalniki, kwasy, gaz
  • nie uruchamiaj pompy przed podłączeniem węża
  • nie zmieniaj połączenia anody i katody na zaciskach akumulatora
  • nigdy nie zbliżaj się do pompy ze źródłem ognia